תוויות

12 המזלות 2014 2014 calendar אביב אולודום אורח בבלוג אטסי איור איור אופנה איי יוון אימפרסיוניזם אירועי חוצות אלבומי תמונות ישנים אמנות רחוב ארוחת חג ארכיטקטורה בובה בובות בוסה נובה ברונל ברזיל בריכה גילי שרר-לסרי גן הנדיב גרפיטי דודלים דופליגנגר דורית שטרן דייג דלקת מפרקים הונגריה הנצחה הריביירה הצרפתית זכרון יעקב חברים חגיגות חוט ריקמה חיפאים חיפה חמורים חנות וירטואלית חרציות חתול חתולים טיול משפחתי טקסטורות יוון יום הזיכרון יומולדת ילד ילדה ים ימי הביניים יריד אמנים ישן וחדש כיסויים לפלפונים כפילים לבנדר לוח שנה לינדוס מבצעים מבצר מוזיקה מכירות מסכות מסלול לעצלנים מצעד המנצחות משפחה מתחם 21 מתנה לתינוקות מתנות מקוריות נגני רחוב נולה סוקס סבא חיים סירה סלבדור דה באהיה ספר סקיצות סריגה עטי רפידוגרף עיצוב באקריל עיצוב גרפי עיצוב תכשיטים עירתחתית פולין פורים פסח פרה פרובנס פרח פרחים פריחה פרנסואה פרספקס צבעי אקווארל צבעי מים צבעי עיפרון צבעים צילום צילום נוף צרפת קורס קרושה קרנבל קרנבל בברזיל קרנבל המסכות בונציה רודוס ריו דה ז'נירו ריפוי באומנות ריקמה הונגרית שואה שוק שוק אומנים שוק טורקי שוק תורכי שחור- לבן שחיה שיתופי פעולה שרבוט תובנות תכשיטים תקומה etsy Gili. lifeCollection illustration LiatiB Mohács one illustration a day sketch book

יום שני, 26 במאי 2014

אטסי אני ומה שבינינו

אני כבר שנתיים מפמפמת לכם על החנות האינטרנטית שלי, אז בואו אני אספר לכם עליה קצת.


הכל התחיל בסלון בבית החדש של משפחת עופר לפני כמעט שלוש שנים. הייתי בעיצומו של משבר, מה אעשה עם החיים שלי. התגלתה בגוף שלי מחלה איומה שנקראת דלקת פרקים, כל העולם כפי שהכרתי אותו עד אותו הרגע התמוטט עלי, כל הגוף שלי כאב לי, ולא ידעתי איך להמשיך הלאה.

מפה לשם כחלק מסיעור המוחות שערכנו, בין שיחת חולין למילות עידוד ולריכול קצר, נועה סיפרה לי על אתר נפלא שהיא גילתה בזמן ההריון שלה שנקרא "אטסי". ולקחה אותי לסיור קצר בלפטופ שהיה ממש לידנו על השולחן של הסלון. והתאהבתי.

לקח לי כמה חודשים עד שהחלטתי מה אני הולכת למכור ואיך ואז נעמדתי מול האתר, באתי לעשות את הצעד ולפתוח חנות- אבל הרגשתי שהפחד משתק אותי. ועצרתי.

כמה שבועות מאוחר יותר הגעתי בעקבות שיחה עם חברה אחרת לאתר של מט"י חיפה. בחיפוש אחרי קורסים שיעזרו לי בהקמת העסק וקידומו, ומצאתי את הקורס של גילי קורנר. וכמה שבועות מאוחר יותר כבר ישבתי אצלה בכיתה. וככה בעזרתה והכוונתה של גילי הקמתי את החנות שלי. חודשיים אחרי התאריך שמצויין בחנות עצמה כבר היו לי מוצרים בחנות. וחצי שנה אחרי זה כבר היתה לי המכירה הראשונה והמרגשת.

איור כיסויים לסלולרי (מתוך החנות באטסי), צילום: ליאת ברקן

מנסיוני אני יכולה לספר לכם שחנות אינטרנטית זה לא פיקניק. נכון, קל יותר לפתוח בפלטפורמה קיימת מאשר באתר נפרד, כי יש יותר חשיפה, אבל כדי להשיג את החשיפה צריך לעבוד קשה- במיוחד אם אין תקציב לשלם להודעות ממומנות. כשיצאתי מהקורס של גילי הרגשתי שרק עליתי על הקרחון ושאני ממש רחוקה מלהכיר אותו לעומק. בזמני, מט"י נתנו רק 8 שיעורים עם גילי, וזה היה ממש לא מספיק. אז החלטתי להתחיל לקרוא מאמרים ולהכנס לקבוצות בפייסבוק, ובאטסי עצמו כי להעשיר את הידע שלי. ושנה שעברה אפילו הייתי חלק בקבוצה של 40 חנויות בישראל שזכו לקורס של יום אחד מטעם אטסי העולמית.

עם הזמן צברתי ידע רב ונסיון ששמתי לב שאנשים סביבי התחילו לבקש ממני ללמד אותם את רזי האתר. ואפילו נעתרתי לבקשות והתחלתי ללמד אנשים באופן פרטני, אחד על אחד עם מלוא תשומת הלב את כל הידע שיש לי לתת.

תליון מאוייר (מתוך החנות באטסי), צילום: ליאת ברקן

ולכן אני מזמינה גם אתכם, אם בא לכם לפתוח חנות באטסי, לפני שאתם עושים משהו- פנו אלי, ואני אדריך ואכווין אתכם. את השיעורים איתי ניתן לערוך אחד על אחד או קבוצה- אם תתארגנו יחד כמה אנשים ומומלץ לא יותר מ-5 כי אז אין פנאי לתת את מלוא תשומת הלב לכל התלמידים. ואם אתם גרים רחוק ממני אפשר אפילו לערוך שיעור בסקייפ (כבר עשיתי את זה בעבר וזה עבד נפלא!) ולגבי המחיר- דברו איתי!

2 תגובות:

  1. אני...טלי....הצלחתי (קצת בקושי) לפתוח חנות באטסי. אמנם עדיין מחשבת לכלום (4 מוצרים) אבל זו רק ההתחלה.
    מי שהובילה אותי ולימדה אותי היתה ליאת!!
    ובלעדייך.....אני חצי בן אדם!!!

    אני מקווה להחזיק מעמד ולהמשיך ולהפעיל את החנות ובינתיים.....
    אם אתם רוצים חנות באטסי - תפנו לליאת....אני ממליצה!!!!!!

    השבמחק