תוויות

12 המזלות 2014 2014 calendar אביב אולודום אורח בבלוג אטסי איור איור אופנה איי יוון אימפרסיוניזם אירועי חוצות אלבומי תמונות ישנים אמנות רחוב ארוחת חג ארכיטקטורה בובה בובות בוסה נובה ברונל ברזיל בריכה גילי שרר-לסרי גן הנדיב גרפיטי דודלים דופליגנגר דורית שטרן דייג דלקת מפרקים הונגריה הנצחה הריביירה הצרפתית זכרון יעקב חברים חגיגות חוט ריקמה חיפאים חיפה חמורים חנות וירטואלית חרציות חתול חתולים טיול משפחתי טקסטורות יוון יום הזיכרון יומולדת ילד ילדה ים ימי הביניים יריד אמנים ישן וחדש כיסויים לפלפונים כפילים לבנדר לוח שנה לינדוס מבצעים מבצר מוזיקה מכירות מסכות מסלול לעצלנים מצעד המנצחות משפחה מתחם 21 מתנה לתינוקות מתנות מקוריות נגני רחוב נולה סוקס סבא חיים סירה סלבדור דה באהיה ספר סקיצות סריגה עטי רפידוגרף עיצוב באקריל עיצוב גרפי עיצוב תכשיטים עירתחתית פולין פורים פסח פרה פרובנס פרח פרחים פריחה פרנסואה פרספקס צבעי אקווארל צבעי מים צבעי עיפרון צבעים צילום צילום נוף צרפת קורס קרושה קרנבל קרנבל בברזיל קרנבל המסכות בונציה רודוס ריו דה ז'נירו ריפוי באומנות ריקמה הונגרית שואה שוק שוק אומנים שוק טורקי שוק תורכי שחור- לבן שחיה שיתופי פעולה שרבוט תובנות תכשיטים תקומה etsy Gili. lifeCollection illustration LiatiB Mohács one illustration a day sketch book

יום חמישי, 17 בינואר 2013

שיתופי פעולה

השבוע היה לי שבוע של שיתופי פעולה, אז החלטתי לשתף אתכם בשתי חוויות מאוד נעימות שחוויתי.

הראשונה הגיעה בעקבות טלפון שקיבלתי מחברה של ההורים. החברה, דינה שמה, אמרה לי שיש למחרת מפגש של הקבוצה בה היא חברה, והיא רוצה להזמין אותי להיות האורחת שלה. על מה ולמה, שאלתי, והיא הסבירה שהרעיון הכללי הוא מפגש נטוורקינג- להכיר אנשים שונים מעיסוקים אחרים למען שיתופי פעולה עתידיים. כמובן שלא היה לי מה להפסיד, אז הלכתי.

הגעתי למקום עם אנשים נפלאים,. אנשים מתחומי עניין רחבים מאוד- ממטפלות וסופרות ועד עורכי דין ורואי חשבון...  בהתחלה היה בופה ארוחת בוקר מעולה, ירקות, סלטים, לחמים, ממרחים, ופירות לקינוח.באירוע שנכחתי בו כל חבר קבוצה הביא חבר אחד חיצוני לקבוצה, במטרה להרחיב את מעגל ההכירויות. בזמן שכולם אכלו היינו צריכים להתערבב ולהכיר אחד את השני. אחרי שכולם סיימו לאכול התכנסנו במעגל, ולכל אחד ניתנו 60 שניות להציג את עצמו. תנסו לחשוב אתם בעצמכם מה הייתם אומרים אם נתנו לכם 60 שניות להציג את עצמכם ואת העסק שלכם.

אחרי ההכרות היתה הרצאה קצרה של מנחת הקבוצה, ואז היה סבב נוסף של פידבקים- חברי הקבוצה פירגנו לחברים אחרים- אם זה היה עורך דין שעזר למישהי, או מסאג' שאחת החברות קיבלה מחברה אחרת בקבוצה. האורחים היו צריכים לפרגן למארח שלהם ולחלוק משהו ששאר חברי הקבוצה לא יודעים עליו. ולסיכום האורחים קיבלו מתנות- אם זה עיסוי מפנק, או הנחה לטיפול. אני קיבלתי שיחת יעוץ של חצי שעה עם יועצץ עיסקית. וזה מאוד שימח אותי כי היא נראית לי בחורה מדהימה. אם יהיה מה לחלוק אני אחלוק איתכם אחרי השיחה שאקיים איתה, מבטיחה!

אני חייבת להודות שמאוד נהניתי ואני מקווה שיצא מזה משהו בעתיד. באמת שהייתה לי הזכות להכיר אותם, אם כי לא יצא לי להכיר אותם לעומק

השיתוף פעולה השני שלי לשבוע הזה (טוב נו הוא לא באמת לשבוע זה) זה שיתוף פעולה שנמשך כבר כמה שבועות, ויוצא לפועל השבוע.

הכרתי בשוק התורכי שני בחורים מקסימים- רועי ואייל- שלהם עסק בשם "סימון פאנל" למכירת פאנלים לטלפונים. מפה לשם התגלגלנו ליצירת פרויקט משותף- איירתי להם ליין של כיסויים לטלפונים- ליין של 12 המזלות, שסוף סוף אחרי חבלי לידה ארוכים יוצא לאוויר העולם.

אני לא אוסיף עוד מילים מיותרות, ואתן לכם הצצה לתהליך הכנת האיורים:

מזל דלי ומזל דגים. צילום :ליאת ברקן


 מזל תאומים ומזל סרטן. צילום: ליאת ברקן.


 מזלות תאומים, סרטן ואריה. צילום: ליאת ברקן


מזלות מאזניים, עקרב וקשת. צילום: ליאת ברקן 


12 המזלות מודפסים על פנלים לאייפון. צילום: סימון פאנל

כן, כן, אני שומעת עד לפה את קריאות ה"וואי איזה יופי" וה"אני רוצה גם!", אז נכון לעכשיו אתם יכולים למצוא את הפאנלים בדוכן של סימון פאנל בשוק התורכי, או בכל מקום אחר שתמצאו אותם מסתובבים עם הדוכן- מכללות, אירועים וכו', וכמובן גם בדף הפייסבוק שלהם. עוד שבוע-שבועיים אפשר יהיה להשיג אותם גם דרך החנות שלי באטסי. (הפנלים לא ימכרו בדוכן שלי, אתכם הסליחה אבל הם יהיו זמינים בדוכן ליד- מרחק 2 צעדים)

שיהיה סופ"ש נעים- הבטיחו עלייה בטמפרטורות,
אל תשכחו ללכת להצביע- כי מי שלא מצביע מפסיד את הזכות לקטר.(אהבתי את הפרסומת) + תבואו ביום הבחירות לשוק- אנחנו פתוחים וככה תוכלו לקנות את הפאנלים המגניבים עם האיורים שלי אצל הסימונים, או ממבחר העבודות שאני מוכרת שם בדוכן שלי.

אוהבת,
ליאת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה