תוויות

12 המזלות 2014 2014 calendar אביב אולודום אורח בבלוג אטסי איור איור אופנה איי יוון אימפרסיוניזם אירועי חוצות אלבומי תמונות ישנים אמנות רחוב ארוחת חג ארכיטקטורה בובה בובות בוסה נובה ברונל ברזיל בריכה גילי שרר-לסרי גן הנדיב גרפיטי דודלים דופליגנגר דורית שטרן דייג דלקת מפרקים הונגריה הנצחה הריביירה הצרפתית זכרון יעקב חברים חגיגות חוט ריקמה חיפאים חיפה חמורים חנות וירטואלית חרציות חתול חתולים טיול משפחתי טקסטורות יוון יום הזיכרון יומולדת ילד ילדה ים ימי הביניים יריד אמנים ישן וחדש כיסויים לפלפונים כפילים לבנדר לוח שנה לינדוס מבצעים מבצר מוזיקה מכירות מסכות מסלול לעצלנים מצעד המנצחות משפחה מתחם 21 מתנה לתינוקות מתנות מקוריות נגני רחוב נולה סוקס סבא חיים סירה סלבדור דה באהיה ספר סקיצות סריגה עטי רפידוגרף עיצוב באקריל עיצוב גרפי עיצוב תכשיטים עירתחתית פולין פורים פסח פרה פרובנס פרח פרחים פריחה פרנסואה פרספקס צבעי אקווארל צבעי מים צבעי עיפרון צבעים צילום צילום נוף צרפת קורס קרושה קרנבל קרנבל בברזיל קרנבל המסכות בונציה רודוס ריו דה ז'נירו ריפוי באומנות ריקמה הונגרית שואה שוק שוק אומנים שוק טורקי שוק תורכי שחור- לבן שחיה שיתופי פעולה שרבוט תובנות תכשיטים תקומה etsy Gili. lifeCollection illustration LiatiB Mohács one illustration a day sketch book

יום שני, 22 בדצמבר 2014

סיכום שנה (או: ברוכים הבאים ל-2015)

כבר הרבה זמן אני חושבת על מה לכתוב לכם לכבוד סוף השנה האזרחית 2014.
עוד פעם להודות לכם על השנה שעשיתם לי? טוב אני אעשה את זה, רק תמתינו לסוף הפוסט. (זה ישתלם לכם!)
שוב פעם לספר איפה מכרתי וכמה כיף לי לפגוש בכם? את זה אני אשאיר ליומולדת של העסק במאי. (גם שם יחכו לכם הפתעות אז שווה לעקוב).
אז מה בעצם אני רוצה להגיד? אני רוצה לגלות לכם סוד!

איוד: ליאת ברקן

סוד? טוב, הוא לא כזה סוד.
מי שמכיר אותי הכרות אישית קרוב לוודאי יודע את הסוד שלי, אבל אלו מכם שלא מכירים אותי אישית הנה הזמן לגלות צד בי שעוד לא הכרתם. בעצם, אני באה להכיר לכם את ה"מתנה שלי"! למה שמתנה תשמר בסוד? פשוט כי זה לא משהו שרצים ומספרים לחבר'ה וזה גם לא משהו שרואים עלי.

את ה"מתנה" שלי קיבלתי לפני 4 שנים בצורה של כאבים עזים ומציקים שלא עוברים. כאבים שאחרי חצי שנה של בדיקות ובירורים התגלו כמחלה כרונית שנקראת "דלקת מפרקים פסוריאטית", שזה בעצם מחלה אוטואימונית (כשיש "תקלה" במערכת החיסונית והגוף מתחיל לתקוף את עצמו) uשהיא תוצר לוואי של פסוריאזיס שתמיד היה מאוד זניח וקטן אצלי, והחליט "לפנק אותי" ולהשאיר אותי יפה מבחוץ אבל להתפרץ מפנים בצורה של דלקת במפרקים.

איור" ליאת ברקן

אז בין הכאבים ל"ניסויים" שנערכו עלי (כי על כל אדם שחולה במחלה המעצבנת הזו משפיעות תרופות שונות בדרכים שונות), המצאתי את העסק שלי. השם "LiatiB" הומצא כבר בתקופת ויצ"ו כשכל אחת מאיתנו חשבה איך להתחיל לחתום על העבודות שלה. כל התהליך נבע מהצורך שלי לא להכנע למחלה- העליתי חיוך על הפנים (גם כשסבלתי ממש), כששאלו אותי לשלומי עניתי תמיד "מצויין" כי יותר מהצורך להסתיר או לשקר- היה צורך לשקר ולשכנע את עצמי שהכל מצויין. כשכאבו לי האצבעות ממש, הייתי מכריחה את עצמי לסרוג בובה (שהומצאה לראשונה בתקופה ההיא) או לצייר בספר סקיצות החדש שהוקדש כולו לאיורים של חלומות- האיורים שלי היו לוקחים אותי חזרה לטיולים שלי בחו"ל או מחזירים אותי לילדות, לכל אותם מקומות נעימים ולא כואבים בחיי. ומתוך ספר הסקיצות הזה נולדה הקולקציה הראשונה שלי- עוד לפני שהתחלתי לחשוב ב"קולקציות".

איורים: ליאת ברקן

כמובן שמאז עברו הרבה "מים בנהר" ועכשיו אני מנסה להרחיב את העסק, בא לי להיכנס חזרה לעולם העיצוב הגרפי שממנו קצת ברחתי בסוף הלימודים (טראומות ממורים נוראיים- שכבר לא מלמדים שם יותר- למזלם של הדור הצעיר), והחיים שהרחיקו אותי ממנו הרבה יותר בעקבות המחלה. אבל זה כמו הביצה והתרנגולת- בשביל חזור לעבוד בעיצוב גרפי צריך תיק עבודות עשיר- וכאן אתם נכנסים לתמונה!

איור: ליאת ברקן

אני מחפשת זוג מקסים שעומד להתחתן וזקוק למיתוג לחתונה. כל שעליכם לעשות זה להגיב כאן בתחתית הפוסט הזה ולהגיד שאתם מעוניינים להכנס להגרלה שתערך ב-1.1.2015. ולוודא שאתם עוקבים אחרי העמוד העיסקי שלי בפייסבוק- כי שם יפורסמו התוצאות של ההגרלה.
* המתנה שלי כוללת עיצוב הזמנה דו-צדדית, והתאמת העיצוב לכרטיסיות ישיבה לאורחים (האלה שמחלקים לאורחים בכניסה ומגלים להם באיזה שולחן הם יושבים). כמו כן אם תהיו מעוניינים בכך, התאמת העיצוב למוצרים נוספים תעשה בתעריף מוזל להשלמת המיתוג של אירוע (מוצרים לדוגמה: מיספור השולחנות, מתנות לאורחים, מגנטים לתזכר את תאריך האירוע וכו'). כמו כן המתנה לא כוללת הדפסה. שויי המתנה- 400 ש"ח.

אז שיהיה לכולנו המון בריאות והרבה הצלחה!
והכי חשוב שתהיה שנה אזרחית טובה ומאושרת
ליאת ברקן

7 תגובות:

  1. מקסים מקסים מקסים
    בהצלחה וברכות לזוכים המאושרים
    😚

    השבמחק
  2. היי! וואו! איזה רעיון מקסים!
    אנחנו מתחתנים במרץ וממש נשמח להיכנס להגרלה!
    (כמובן שאנחנו עוקבים אחרי העמוד העסקי).
    תודה ובהצלחה! :)

    השבמחק
  3. דנית היקרה, את הזוכה בתחרות של ההזמנות לחתונה, מוזמנת לפנות אלי בפרטי

    השבמחק
  4. את מדהימה! נשיקות :)

    השבמחק