תוויות

12 המזלות 2014 2014 calendar אביב אולודום אורח בבלוג אטסי איור איור אופנה איי יוון אימפרסיוניזם אירועי חוצות אלבומי תמונות ישנים אמנות רחוב ארוחת חג ארכיטקטורה בובה בובות בוסה נובה ברונל ברזיל בריכה גילי שרר-לסרי גן הנדיב גרפיטי דודלים דופליגנגר דורית שטרן דייג דלקת מפרקים הונגריה הנצחה הריביירה הצרפתית זכרון יעקב חברים חגיגות חוט ריקמה חיפאים חיפה חמורים חנות וירטואלית חרציות חתול חתולים טיול משפחתי טקסטורות יוון יום הזיכרון יומולדת ילד ילדה ים ימי הביניים יריד אמנים ישן וחדש כיסויים לפלפונים כפילים לבנדר לוח שנה לינדוס מבצעים מבצר מוזיקה מכירות מסכות מסלול לעצלנים מצעד המנצחות משפחה מתחם 21 מתנה לתינוקות מתנות מקוריות נגני רחוב נולה סוקס סבא חיים סירה סלבדור דה באהיה ספר סקיצות סריגה עטי רפידוגרף עיצוב באקריל עיצוב גרפי עיצוב תכשיטים עירתחתית פולין פורים פסח פרה פרובנס פרח פרחים פריחה פרנסואה פרספקס צבעי אקווארל צבעי מים צבעי עיפרון צבעים צילום צילום נוף צרפת קורס קרושה קרנבל קרנבל בברזיל קרנבל המסכות בונציה רודוס ריו דה ז'נירו ריפוי באומנות ריקמה הונגרית שואה שוק שוק אומנים שוק טורקי שוק תורכי שחור- לבן שחיה שיתופי פעולה שרבוט תובנות תכשיטים תקומה etsy Gili. lifeCollection illustration LiatiB Mohács one illustration a day sketch book

יום שלישי, 5 בפברואר 2013

שבוע הדופליגנגר (או: אז זה מה שעובר על הפייסבוק בשבוע האחרון)

כפי שכולכם בוודאי שמתם לב, כי אי אפשר באמת להתעלם מזה, השבוע הוא שבוע הדופליגנגר בפייסבוק, או במילים אחרות- תמצאו סלבריטי שדומה לכם, ושימו תמונה שלו במקום התמונת פרופיל שלכם בפייסבוק.
אז לצורך העיניין אני אשתף עכשיו אתכם עם כפילה הנפלאה שלי:

אליסון הניגן (צילום: מתוך האינטרנט), ליאת ברקן (צילום: דינה פליישמן- טייכמן)

אני חייבת להודות שאני לא מרגישה כל כך דומה לה, אבל היא מהממת, אז לא אכפת לי אם התוכנה שמוצאת את האנשים שדומים לנו החליטה שאנחנו דומות...

ובאותו הקשר רציתי להכיר לפניכן אמן מדהים, שנחשפתי לעבודות שלו לפי זמן לא רב, ובאופן מפתיע דרך כתבה בעיתון. קוראים לו פרנסואה ברונל, הוא צלם, קנדי, יליד 1950, שההתמקצעות שלו היא בצילום פורטרטים. לאחר שנים רבות שבהן הוא מצלם אנשים, הוא שם לב שיש קווי דימיון גדולים בין קליינטים שלו שאין ביניהם קשר דם. והתחיל להזמין את האנשים הזרים יחד לסטודיו שלו לצילום משותף. והנה כמה מהתמונות שיצאו:


צילום: פרנסואה ברונל


רודי קיסטלר ומאורוס אוהמן, צילום: פרנסואה ברונל


סטפן מורין וקלאוד סימון לנגלואי צילום: פרנסואה ברונל


ברונל לצד יצירותיו בתערוכה במונטראול

לפני כמה שנים, בן דוד שלי, עשה טיול גדול על דרך המשי- מטורקיה עד נאפל על אופניים. באחד המקומות בנאפל או הודו, הוא נתקל בבחורה שנראית כמוני- ממש שתי טיפות מים, ככה הוא מספר, הוא קרא לה "ליאת" והיא הסתובבה, אבל לא זיהתה אותו. הוא נעלב ושאל אותה "ליאת? את לא מזהה אותי? אני בן דוד שלך, דרור!" הבחורה אמרה לו בעיברית שאכן קוראים לה ליאת אבל אין לה בן דוד בשם דרור. וזו לא הפעם הראשונה שאני שומעת על ליאת שמסתובבת בעולם עם פרצוף דומה לשלי, אז אם יצא לכם להכיר אותה נראה לי שיהיה משעשע שתכירו בינינו.

שבוע הבא אני אחזור לחשף בפניכם יצירות שלי.
ביי בינתיים
ליאת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה